måndag 16 februari 2009

Andningssvarigheter

Har fatt ett langt och arligt svarsmail, och nu vet jag inte riktigt vart jag ska vagen. Ar pa skolan. Har en lektion om en timme. Vill helst bara gomma mig under ett tacke och tanka. Bra eller daligt? Skulle vilja grata lite for att fa kanslorna att slappa. Kanns jobbigt att andas. Jag vill att J ska vara har med mig nu! Hur ska jag kunna fokusera pa skolan nu, dumt gjort att lasa mailet nu! Skulle behovt lasa det nan gang med mycket tid for mig sjalv, men nar har jag det egentligen? Kanske nan gang hemma, men da vet man aldrig. Kan ju vara nan annan som vill ha datorn eller vill att man ska komma och vara social. Det var mycket som var bra med mailet, men ocksa saker som var valdigt jobbigt. Sarskilt en sak. Gah, vad ska jag gora? Kanner inte riktigt att jag har ro att svara nu, det kan ju handa att jag inte hinner klart innan min lektion eller att nan annan behover datorn battre an jag. Hur ska jag kunna vara trevlig och social nu?? Hjalp vad jag mar konstigt. Far nog ga och stanga in mig pa toan en stund for att lugna ner mig lite. Maste kanske lasa mailet igen forst.

Inga kommentarer: