fredag 19 december 2008

Borta bäst men hemma lite bättre än förut i alla fall

Idag känns det ganska mycket bättre. Det gjorde det redan igår. Det gör ganska mycket att komma ut ur huset och träffa folk, och känna att folk bryr sig. Särskilt när oväntade människor verkar bry sig och komma ihåg dag oväntat mycket är roligt :) Och snart ska jag förhoppningsvis köpa dom sista julklapparna, och sen blir det fika, och sen blir det mormor och morfar. Det ska bli roligt, det var längesen! Även om det känns lite hetsigt att åka bort igen innan jul när jag bara hade en vecka att vara hemma från början. Men men, mindre hetsigt nu än det hade varit dagarna innan jag åkte iväg. Och vad jag vet hittills så är det inget konkret jag missar. Jo, herman i och för sig, men jag vet inte hur många som hade varit där ändå. Väldigt många är ju inte i stan än känns det som. Och jag får ju träffa många på måndag i alla fall. Det ska bli roligt! :)

Nej, nu kallar helgpackning och sen Birstatur, jag som var så glad över att ha kommit upp tidigt på morgonen idag, och så sitter jag bort tiden vid datorn, vad är det här!?

Inga kommentarer: