tisdag 2 november 2010

I got a feeling

Det känns som att det här kan bli en vecka på topp. Den har börjat bra, och imorgon bär det av hemåt hemstaden för att träffa familj och fina vänner! Ja, imorgon redan. Jag som var beredd på att komma hem torsdag kväll, men på grund av hårt (men också väldigt trevligt!) arbete i två dagar så finns det goda förhoppningar om att jag kan befinna mig på Hemmaplan redan mitt på dagen på onsdag. Pricken över i är att jag får mycket trevligt sällskap på bussen hem.

Den tidiga hemkomsten gör att jag inte behöver känna mig lika tidspressad över det som ska hinnas med där, utan vänner, familj och ärenden kan få sin beskärda del.

Det känns som en sådan toppvecka att jag längtar både bakåt och framåt i den. Och så äter jag till och med tårta just nu.

Inga kommentarer: