tisdag 22 juni 2010

Mattepassionen

Har börjat med min repetitionskurs av matte nu, känns roligt! Har avklarat ett slutprov av fem, och nu är jag dessutom klar med den tråkigaste delen, det känns bra! Det som är kvar nu tar ju säkert lite längre tid eftersom det är mer att tänka, men hellre tänka lång tid än att traggla sig igenom sånt som känns onödigt.

Jag sitter och väntar på att en leveransrapport av ett sms ska komma. Det är ju mycket möjligt att det bara är lite segt i telefonnätet, men såklart så börjar min hjärna tänka ihop alla möjliga mer eller mindre sannolika scenarion. Inte så uppmuntrande scenarion. Det här är ett sånt sms som jag väldigt gärna vill ska komma fram!

Jobbet igår kändes rätt bra, bättre än jag hade förväntat mig. Trots att jag anade att min kollega var lite stressad, men jag inte var det, så kände jag ändå att jag kunde jobba på och göra saker i princip hela tiden, och jag slapp den där känslan av "vaddå, det finns väl ingenting att göra nu?" medan alla andra springer runt som galningar och stressar över allt som måste göras. Phu. Hoppas på samma lycka idag, snart är det dags.

Inga kommentarer: