onsdag 24 augusti 2011

Goddag. (den här veckan är jag coolast ever)

Välkomnandet av de nya studenterna har börjat. Oj vad roligt det var. Vilken adrenalinkick att stå framför alla som har sådan respekt för oss! Iförd overall, pilotbrillor och mössa. Yeah. Än har jag inte förstört med skratt, trots att jag alltid förlorar på arga leken. Phu. Och jag tror jag har utvecklingspotential, det kändes redan lättare andra gången vi träffade de nya, hur bra ska det inte då bli i slutet av den här nu-är-jag-stenhård-veckan?

Men jag blir lite paranoid, när kan jag egentligen vara civil? Just nu har jag persiennerna nerdragna i mitt rum, men hur ska jag göra om jag vill träna? Kanske sen-kväll-springtur är det bästa, som K föreslog, i skydd av mörkret. Iksu känns ju lite farligt. Ja ja, det är ju inte jättemånga dagar. Kanske klarar jag mig utan att storhandla under den här tiden också, så jag slipper visa mig såhär på Maxi.

Idag fick jag veta att ytterligare en ska sluta i klassen. Det känns som att alla bara droppar av! Det känns lite konstigt, men det ska bli spännande att se vad som händer i grupperingar och stämningen i klassen efter det här. Kommer nya grupper bildas? Kommer andra grupper bildas? Dessutom ska en ny person börja i klassen, vilket också kan röra om allt. Spännande!

Inga kommentarer: