tisdag 21 augusti 2007

Åh vad lycklig jag är (om man inte räknar med parentesen)

Weehoo, imorgon blir det fjällen!! :D Och jag har packat rekordsnabbt, jag är riktigt imponerad av mig själv, så därför är jag värd att sitta här en liten stund innan jag går och lägger mig, fast jag skulle ha behövt sova för drygt en timme sen om jag skulle få mina åtta timmars sömn. Men det blir ju mer än fyra, fem timmar iaf. Så bättre uppladdning än innan riphajken.

(Oj oj, nu kom syster och sa hejdå, hon går och lägger sig nu, och sen syns vi inte på ett år. Nu har jag lite tårar i ögonen.)

Men bortsett från parentesen så känns det riktigt bra nu.

Händer som skrattar
Ögon som ler
Fötter som stampar
Läppar som ler
Öron som lyssnar
Skön atmosfär
Åh vad lycklig jag är

1 kommentar:

my sa...

1 år?? Va hemskt :(