fredag 26 oktober 2007

Nu kan ni inte längre ringa nummerupplysningen och fråga nåt pinsamt...

Igår inträffade det som jag förväntansfullt har sett fram emot, men som jag blev förvånad över att jag fick uppleva så tidigt. Det ringde någon till mig på eniro som jag kände! :D Även om det bara var ett standardsamtal och det förmodligen tog 30 sekunder eller nåt, och även om det inte var något konstigt personen ifråga frågade efter, så gjorde det att jag satt och smålog för mig själv den resterande timmen av min arbetsdag. Tyvärr fick jag inte avslöja mig själv, enligt vår kundpolicy, men även om jag hade fått det så väljer man väl kanske hellre att småprata nån annan gång, än när det kostar drygt 10 kr i minuten. Fast i och för sig har jag makten att ta bort kostnad, moahaha...

Jag har fått över 13000 kronor i lön för semptember månad. Och då är det bara dagislönen. Jag är en rik kvinna. Och jag jobbade, hm, kanske två, tre dagar på dagiset i september. På löneavin stod det att jag hade jobbat heltid, plus dom där två, tre dagarna. Så jag måste nog ringa och be dom ta tillbaka pengar på måndag. Men över helgen är jag rik!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, heja nora! :D

njut av att vara både förmögen och ärlig på samma kväll!

Anonym sa...

Gah! Jag kan inte ens förstå känslan av så mycket pengar, way to go girl!
Trodde du skulle säga du förlorat jobbet med den rubriken :P

Anonym sa...

nu gjorde du mig riktigt avundsjuk ett tag. själv får man jobba ca 90% för att vara i 13000kronorstrakten och du fick det på några dagar. men nu när jag läst klart allt så känns det genast mkt bättre. nu känns mina 90% bra igen :)