söndag 3 januari 2010

La Quinta Estacion

Tänkte passa på att bjuda på lite nattmusik. Det där med spanskan har verkligen satt sig i mitt huvud nu, varför jag igår kväll fastnade vid Latin Grammy, bara för att få lyssna på språket. Då fastnade jag vid den här kraftfulla låten:



Förresten så var nyårsnatten väldigt trevlig, åh vad jag tycker om mina vänner! Mycket spännande diskussioner blev det, i alla fall när vi hade kommit över tröttsvackan vid tiotiden. Tolvslaget kom nästan som ett störande moment i den disskussion vi var inne i, men såklart så gick vi ut och skålade ändå. Fint var det!

Idag har jag träffat Hållandvänner här hemma, konstigt med mix av världar! Men roligt, även om det blev kortare än jag först hade trott.

Nu är det sent, så nu kan jag nog sova. Och imorgon blir det kvartssamtal, sen skidor, woho! :)

Inga kommentarer: