onsdag 13 juni 2007

Oj oj oj...

...så har man skaffat blogg också. Men än så länge är det inte så allvarligt, det är ingen som vet att den finns, och jag kan sluta när som helst :P Får se om det blir om en vecka eller om en månad eller efter sommaren eller om några år, man vet aldrig, just nu känns det iaf lite halvkul. Igår kväll kändes det roligare, men då blev jag så less på att man måste vara så fantasifull när man skulle komma på massa namn till olika saker, så jag gav upp. Men nu slutade det med att jag hette samma överallt, förstod ändå inte riktigt vart dom olika namnen skulle stå. Eller vart man fick ha med mellanslag. Men men, jag kanske ändå inte vågar berätta att jag har en blogg, så det är kanske inte någon som kommer märka nåt ändå. Jag får helt enkelt se hur det blir med min bloggkarriär, nu har jag iaf mycket tid för det är sommarlov, så det kanske blir nåt inlägg då och då. Om det känns kul. Nu har jag ingen vidare inspiration, så jag ska nog sova nu, men nu är bloggen redo när jag är redo. Och det är bra.

(Jag tror jag aldrig kommer att orka läsa igenom mina inlägg, iaf inte nu, och jag gillar inte att läsa igenom vad jag har skrivit, så förmodligen inte sen heller. Om du orkar bry dig om att läsa så får du kanske stå ut med lite jobbiga meningar eller andra felaktigheter, det är sånt som händer.)

Inga kommentarer: