torsdag 28 juni 2007

Less

Åh, det känns bara meningslöst. Orkar ingenting, men är less på att gör ingenting. Går det ihop? Nej. Men jag kanske orkar nånting, bara jag hittar rätt grej. Hade till exempel tänkt att gå på stan idag med J, men orkar inte riktigt. Fast jag kanske borde ringa henne iaf. Ska bara sitta ett litet tag till.. :P Måste ändå ner på stan för att lämna tillbaka en film...

Jag ser fram emot min tågresa på söndag, att bara få sitta och lyssna på musik och läsa och äta godis utan att känna att jag segar för mycket. På tåg går det ju liksom inte att gära så mycket annat. Och sen får jag gå runt i huvudstaden själv ett tag, kanske köpa glass eller nåt, eller så sitter jag bara och gör ingenting på en bänk på busstationen (som däkert heter nåt flashigt som jag inte kommer på nu). Men just nu känns det som jag inte har något mål eller mening med mitt liv, det känns lite tråkigt. Men jag är inte så deprimerad som jag kanske låter. Det är bara lite trist.

Och varför kan inte bussbolaget svara på mitt mail?! Har jag bokat eller inte, det är frågan. Och snart börjar det bli lite bråttom. Och det känns ju inte så kul att behöva boka två biljetter om jag måste betala för båda. Dessutom förstår jag inte varför jag fick sån panik över att jag inte skulle hinna till stockholm för att ta bussen som gick ändå till helgenäs. Jag skulle ju hinna. Fast det skulle bli lite stressigt, jag skulle bara ha 20 minuter på mig där, men ändå! Fast jag tror jag tar den senare bussen ändå, orkar inte stressa. Eller försöka ändra, det är knöligt nog redan nu som det är.

F.ö. så tror jag att jag är beroende av patiansen kungen.

Nu ska jag nog försöka slita mig och ringa J.

1 kommentar:

shanhoo sa...

hej!
jag är en flicka på 18 jordsnurr som bor i detta avlånga land. Jag vill bara säga att jag har följt dina blogginlägg med spänning. har läst varenda ett av dom. och jag tycker att du är jääättebra!!! och jag hoppas innerligt på en massa kommentarer på min lilla blogg.