tisdag 19 juni 2007

Trött men tillfreds

Jag är så trött!

Men jag har underbara kompisar, ikväll ska jag och K baka banankaka och imorgon är det midsommarläger. Det kan inte bli så mycket bättre.

Hälsade på M i hennes nya lägenhet i lördags, vad fint det var! Och var kul det var att träffas alla fyra, det var längesen sist. Vi kom fram till att barnprogrammen förstör barnen, och vi vet inte hur det ska gå när alla pensionärer dör bort. Dessutom satt vi och förfasades oss över Dagens Ungdom, det är inte alla man kan göra det med!

Och J är hemma igen, hann träffa henne i morse (eller iaf den tid jag normalt sover), men sen skulle hon jobba. Men med lite planering funkar det mesta!

Och så är det midsommarläger midsommarläger midsommarläger! Snart kan jag inte hålla mig från eriksdal, tur att jag får åka dit imorgon. Annars hade det varit jobbigt med cykeln redan där och bilen i stockholm. Vet inte om jag borde ha valt äventyr istället för att måla, jag är egentligen en mer äventyrsmänniska än målamänniska, men jag fick för mig att det bara skulle vara trettonåriga småkillar som valde äventyr och mina kompisar som valde måla. Och jag som lovade mig själv på livskraft att inte välja efter kompisar nåt mer! Och nu verkar det kanske som att A ska välja äventyr, men jag vet inte. Men det kan väl inte vara så hemskt att måla, så det kan ju inte bli helt fel, och vi målar väl inte hela tiden ändå. Och i värsta fall får jag väl kolla på alla andra som målar och vara social. Eller blanda en fin färg och måla en tavla med den, det kan jag ju nu ;) Och det var ju faktiskt kul. Hoppas inte man måste måla efter något speciellt tema. Men det är ju K och J som har det, så det är nog ganska fritt. Hmm, undrar vilken färg jag ska välja den här gången...

Inga kommentarer: