lördag 26 juli 2008

Mjösjöliden nästa!

Så fick jag 20 minuter över innan det är dags att fara. Det är sjukt varmt och jag hoppas att det finns luftkonditionering på bussen, eller åtminstone kalla fläktar. Jag har laddat med åksjuketablett, och jag hoppas på att kunna sova bort mycket restid. Men jag har ju en trevlig reskamrat också. Det ska bli skönt och roligt att komma iväg, jag hoppas på att jag får mycket att tänka på så jag slipper tänka på the missing song. Bussresan är väl kanske den mest kritiska delen. Men eftersom det bara blev en fyratimmarsnatt inatt på grund av filmmaratonet så ska det nog gå bra. Fast trots allt så känner jag mig faktiskt rätt pigg nu.

Igår såg vi en väldigt störd film, en film som vi inte fattade så mycket av, en rolig film, och en som var lite mer intelligent. Det var en bra kväll. Jag trodde länge att jag hade lyckats äta lagom mycket, tills jag reste mig upp, då insåg jag att jag hade stört ont i magen. Men men. Dessutom tror jag att det kommer ta tid innan jag kommer kunna njuta av att äta paj igen, har för obehagliga minnen från pajätning från i vintras. Synd, det som var så gott.

Inga kommentarer: