fredag 12 juni 2009

Intensiv styrning av tankarna

Det ar bra att halla sig sysselsatt. Dubbelt sa lang promenad som vanligt, och nu uppladdning (antligen lyckad!!) av bilder. Det ar sa att jag ar riktigt glad att jag inte har kunnat ladda upp tidigare, just nu behovde jag verkligen fokusera lite pa manniskor jag tycker om har, och vad ar inte battre da an att lagga upp bilder fran lagret for en manad sen? Och dessutom, en san otroligt bra nyhet som gjorde mig glad rakt igenom. Barnet ar deras, dom far komma hem! :D Och igar som jag helt plotsligt, utan att veta att dom var pavag till domstolen, kande att jag skulle be for dom. Idag ar en dag nar jag behover mycket bonesvar! :) Dessutom fick jag tillbaka djungelvralen jag hade gett tva larare, dom tyckte inte om dom. Sa nu kan jag ata lakrits ocksa :)

Att intensivt undvika tankar ar bra. Ah vad perfekt med engelskalager imorgon. Oroar mig bara lite for hur det ska ga fran stunden da jag borjar ga mot sangen, med dusch och tandborstning och sant, till den stund da jag somnar. Det ar en ganska lang stund, och en stund som ofta fylls av mycket tank. Kanske far se till att vara riktigt trott forst, fast det vore ju bra att vara pigg imorgon.. Hmm, far klura pa det dar.

Nyss kom hushallerskan och sa att en som jobbar har i huset har fatt barn! :D Hon satt har for bara nagra timmar sen, nar jag kom hem fran skolan, och nu har barnet kommit! Ah, hoppas hon kommer hit och visar sa jag far se... :) Kunde inte komma pa ordet for tjej eller kille, och han och hon ar oftast samma, sa jag vet inte vad det blev. Spannande spannande! :)

Inga kommentarer: