måndag 30 juli 2012

Nu är det bara att göra precis likadant 9 gånger till!

Idag fortsatte jag att jobba. Två veckor till, slutspurten nu! Jag gruvade mig lite innan jag kom till jobbet. Tyckte att jag kom på massa saker som hade blivit fel innan jag gick på semester, tyckte att jag hade glömt bort vad jag höll på mig. Men ganska snabbt kom jag in i jobbandet igen, och så fick jag grönt ljus: Nu när du har gjort det här med ett prov så är det bara att göra precis likadant med alla andra! Skönt att få göra om saker som jag faktiskt har lärt mig, men lite gruvsamt eftersom det tog två veckor för mig att ta mig igenom ett prov, och nu ska jag ta mig igenom 9 prov på lika lång tid. Ja ja, hellre för mycket att göra än för lite i alla fall.

Just nu lyssnar jag på en fin låt:


Och det bästa av allt är att jag lyckas lyssna på den, uppskatta den, känna med den, men inte försöker lura mig att jag känner såhär just nu. Trots att jag säkert har känt ungefär såhär förut så försöker jag inte återuppleva känslan, trots en vacker låt. Jag tror minsann jag gör framsteg.

Inga kommentarer: