måndag 30 juli 2007

Dalande energi

Jag var så otroligt laddad förut, för allt möjligt. Berodde nog mest på att jag och J har en plan som vi ska genomföra tillsammans, och bara tanken på det gjorde att jag kände mig så laddad att jag tömde torkskåpet, hängde tvätt, la i ny tvätt och plockade lite i rummet, alltså såna grejer som jag nästan aldrig orkar annars. Fast jag har försökt få lust att plocka i rummet hela sommaren. Men det finns ju s många andra roligare saker att göra. Men nu var det bra i alla fall. Nu är energin lite borta. Fast nåt som är bra är att jag har fåt veta en sak som ger mig lite mer hopp inför hösten. Fast jag borde inte ha fått veta det egentligen.

Idag har jag prickat av några sommarsaker med J. Blåbärsplockning och bad, det är bra :) Jobb imorgon, känns också bra. Men ändå är jag inte på sånt strålande humör man kan tro, man kan undra varför...

I'm so sick
Infected with were I live
Let me live without this
Empty bliss,
Selfishness
I'm so sick
I'm so sick


Tack M för musiktips! :)

Är lite på sånt humör, fast inte ordagrant. Bara känslan.

2 kommentarer:

shanhoo sa...

åå vad nyfiken jag blir. jag vill också veta om hösten fast att jag inte borde veta?

Anonym sa...

Haha, det ser verkligen roligt ut när du skriver med bokstäver och inte skriver ditt eget namn nånstans. Verkligen en top secret blogg. Men du kan helt klart skriva ut hela namn, det är inte förbjudet :)