tisdag 22 april 2008

Vår!

Ah vilket underbart vårväder det är! Och som verkar hålla i sig i alla fall några dagar till! :) Hoppas att det håller sig över helgen, så vi får njuta av solen i skogen. Något jag inte har gjort hittills, trots det fina vårvädret, är att premiärätit glass ute. Det måste jag fixa nån dag.

Idag har jag lyssnat på förra årets vårmusik under min promenad till kyrkan (för en gångs skull behövde jag inte springa ner för busbacken!). Det gav mig mycket flashbacks till förra årets vår. Men på ett bra sätt, jag kan se på det som ett fint minne och vara glad över vad som var, istället för att längta ihjäl mig tillbaka. Det gör att jag känner mig mycket mogen och vuxen, mission completed, yes! Eller nåt, haha :P

Men oj, bussen går tidigare än jag trodde, nu måste jag åka och planera skogstur!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Misson: mogen och vuxen is never completed ;)

Ge Mig Lite Frisk Luft Tack sa...

Oh no! ;)