måndag 9 juni 2008

Pepp goes depp

Igår kände jag mig jättepepp, men nu känner jag mig rätt less. Så jag ska nog sova snart. Det är ingen som har något förslag på vad man kan göra för äventyrliga saker här i trakterna? Typ grottkrypning/klättring, men inte det, för det gick inte. För nåt sånt skulle jag behöva komma på. Dessutom har jag en smärre attack av studentpresentångest, jag hade sett fram emot att få införskaffa dom perfekta studentpresenterna så mycket, så nu får jag lite prestationsångest, eftersom jag helt plötsligt inte hade så mycket tid att förbereda mig på som jag hade tänkt. Eller så började jag för sent, det beror ju på hur man ser det. Men jag tänkte börja i tid men så var det så mycket annat.

Det känns som att det är massa smågrejer jag måste fixa den här veckan, inget stort och ordentligt som jag tar tag i, utan bara massa smått, typ översätta ett brev, se över konfaplaneringen, shoppa till konfalägret, boka inkatur, städa, packa... Och dessutom ska jag spela in imorgon, jag ska jobba 4 dagar till, jag ska fira studenter, samt försöka ladda med mycket sömn. Det känns som att jag lätt skulle kunna glömma bort massa grejer, för att på söndag komma på att "just ja, det har jag ju tänkt jättelänge att jag ska fixa, vad ska jag göra nu, allt är ju stängt!?"

Nej, sova nu.

Inga kommentarer: