tisdag 30 oktober 2012

Starstruck i efterhand

Jag har precis kommit på att jag har spelat cello med Säkerts violinist. Är inte det lite häftigt? Jag bara väntar på att orkestern ska få ett meddelande om att "cellisten som satt på plats fyra verkade så himla bra på det där med att kompa populärmusik, kan vi få kontaktuppgifterna till henne så vi kan värva henne?" från denna violinist. Jag fick inget meddelande idag på orkesterrepet, men jag får kanske vänta en vecka till eller två.

På tal om Säkert så önskar jag att Annika Norlin kunde skriva en låt till mig. Jag längtar efter en låt som förklarar exakt vad jag tänker, nu vore det lite skönt att få ordning på spretiga tankar och känslor. Hon brukar vara bra på sånt.

2 kommentarer:

SwissNavy sa...

1. Om du börjar spela med Säkert! kommer du få finna dig att få (minst) en crazy fangirl.

2. Relativt okända Annika-låtar:

http://www.youtube.com/watch?v=CzjJ-2Trq1o&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=FUwAIyZ0dQM

3. Har du sett sett Musik Special-avsnittet med fantastisk konsert (också med ny låt) och intervju?
http://blogg.svt.se/psl/tag/annika-norlin/

4. Ursäkta spammet :)

Kram!

Ge Mig Lite Frisk Luft Tack sa...

1. Om jag börjar spela med Säkert! så lovar jag att jag ska skicka en autograf (min alltså) till dig på posten ;)

2. Tack för tipsen! Roligt med nya låtar, jag vill bara ha mer och mer och mer.

3. Det verkar spännande! Ska kolla in avsnittet när det inte är läggdags, det är kul att ha en aktiv vila på lager ;)

4. Ingen ursäkt är nödvändig! För att vara spammande måste jag säga att det var väldigt intressant, informativt och strukturerat.

Hoppas det är bra med dig!

Kram!