fredag 30 maj 2008

Ekvation som faktiskt inte har några x längre

3+1+3+2+2+1+1+1+2=1+15

Ja, som sagt är det roligt att vara kryptisk.

Idag har i alla fall varit en väldigt bra dag, med mjukglasspremiär, en bränna som visar var jag har mitt kors och hjärta, pizza (för en gångs skull en fredagsmiddag med familjen, eller okej, med mamma och pappa i alla fall) och en herman som blev ledarfika med mycket prat, mys! Det enda som fattas nu är väl en promenad i sommarnattlukten, men man kan väl inte begära för mycket av en helt vanlig majkväll när man ska jobba dagen efter. Men imorgon kväll så kan det ju hända att jag måste gå hem i sommarnattlukten, eftersom bilen är på villovägar i en stuga i Gnarptrakten (samt eftersom jag planerar att missa bussen på ett eller annat sätt). Jag tycker inte så synd om mig själv för det.

Inga kommentarer: