fredag 8 augusti 2008

080908 - 080808=1 månad

Oj, the missing song kanske inte var missing? Kan det vara sant? Vad är det egentligen jag har fått för nånting? Nåt halvutkast? Men varför? Eller fick jag fel? Gah, fattar ingenting. Men det känns skönt att jag kanske inte har sabbat så mycket som jag trodde. Jag som precis hade bestämt mig för att allt var jobbigt. Men nu känns det ju faktiskt lite roligare. Och seriösare. Men jag blir galen på att STs hemsida inte funkar. Jag hade behövt den nu. Phu. Jag får väl försöka hejda mig ett tag. Det kan ju också vara så att the missing song fortfarande är missing, bara ersatt. Jag vet inte.

Och jag far om en månad. Vid den här tiden om en månad sitter jag högt upp i luften på väg mot New York. Stöööört. Och det händer andra saker om typ en månad också. Fast två dagar mer, så då är jag inte hemma. Äh, kanske lika bra, fast det hade ju kanske varit lite kul.

Nej, nu ska jag köpa en resdagbok!

Inga kommentarer: