torsdag 30 augusti 2012

Jag klarade spanskan

Jag klarade spanskan jag klarade spanskan jag klarade spanskan! Ville bara säga det. Jag klarade spanskan! Allra mest njuter jag nog av att slippa ta beslutet om jag skulle skriva omtenta eller inte. Nu är jag klar, och nu kan jag vara stolt.

Idag har jag träffat J, äntligen! Himla mysigt var det. Andra bra saker med dagen var att Plantagen hade halva priset på gröna växter. Jag köpte en fredskalla, som vissa säger kan överleva i badrum. Andra säger att inga växter alls kan överleva i badrum utan fönster, det gör mig lite nedstämd. Men skam den som ger sig innan man ens har försökt!

Jag verkar inte vara så bra på det här med att stanna i lägenheten för att packa upp klart, men imorgon ska jag försöka igen. Vi får se hur det går.

Inga kommentarer: