söndag 9 september 2012

När jag var liten var jag bäst på nästan allt. Hade bestämt mig för att vara överallt.

Idag orkade jag inte gå upp så tidigt. Sen orkade jag inte vara så snabb i mina morgonbestyr, så när jag var klar klockan fem över 11 bestämde jag mig för att jag inte heller orkade komma för sent till kyrkan. Istället begav jag mig ut på en promenad i tre timmar. Det var fantastiskt höstväder, och jag hann se både älv, två stycken sjöar och skog. Samlade frisk luft i lungorna.

Sen kom jag hem, och sen började jag längta efter att gå till skolan imorgon. På ett sätt en trevlig känsla, men eftermiddagen kändes oändligt lång. Fast sen kom jag på att jag måste skriva massa sektionsgrejer, och då flög tiden iväg utan att jag hann så mycket som jag hade tänkt. Synd. Jag längtar tills jag är klar med det som ska skrivas nu. Då är det bara ett möte kvar, sen är jag förhoppningsvis ansvarsfri och klar!

I helgen har Linnea Henriksson gått varm i mina högtalare, till exempel den här låten: http://grooveshark.com/s/Nar+Jag+Var+Liten/4HuMPi?src=5.

Och så har jag gjort höstfint inne idag, hurra för höst!

Inga kommentarer: