torsdag 14 februari 2008

Ikväll blir det pralinparty!

Idag har jag fått leka erfaren Skvader genom att ge tips och råd från två av mina skvaderkurser, till andras motsvarande skvaderkurser. PA och natur- och friluftsliv. Och det roliga var att det inte var råd till mina vanliga skvaderkontakter, vilket gjorde att det hela kändes ännu mer proffsigt :P En hade till och med fått råd av en lärare att ringa mig, vilket gjorde att jag kände mig stencool. Åh, jag måste verkligen hälsa på på riktigt nån dag!

Nej, nu fick jag slut på inspiration, jag var inte på så mycket blogghumör som jag trodde. Men jag har hittat en "ny" låt i alla fall :)

I was pouring out of passion
To light the step you're on
You choose not to hear or waken
All that's left is you alone

You can't limit me
With all your gross mistakes

Inga kommentarer: