torsdag 7 februari 2008

Konfa 2008

Idag har jag varit på planeringsmöte inför konfalägret. Det ledde till både bra och dåliga saker. Det som var bra var att jag blev alldeles varm och bubbligt glad i hela kroppen när jag tänkte att det faktiskt är på riktigt, jag får vara ledare där och om några månader är jag där. Hur lyxigt är det inte att ha ett jobb där ens huvuduppgift är att hitta på roliga saker att göra?! Men jag vet att det kan ju bli svårare saker också, alla kanske inte vill vara där, och det kan bli konflikter och så, men jag känner att jag har en bra grupp att jobba med för att ta tag i sånt i såna fall. Och bara det att få vara med människor man tycker om varje dag i tre veckor i sträck känns väldigt bra. Även om inte alla trodde att jag och M kunde få till ett vindskydd tillsammans, haha :) Fast jag tror det var mer en överskattning av svårigheten av byggandet än en underskattning av oss, så jag tog inte illa upp :P

Det som var dåligt med mötet var att det kändes som att tiden gick så långsamt när jag satte mig och jobbade efteråt. Och sen så kanske min springtur sista biten till kyrkan var den bästa för min hals heller, men jag ville verkligen inte komma sent, och jag kom hemifrån lite väl sent... Jag kom sent ändå, men jag tjänade väl in några minuter i alla fall. Och min hals skulle nog inte må så bra i vilket fall som helst. Det är jobbigt att jobba med en smärtande hals, men nu är jag i alla fall ledig ända fram till lördag kväll :D

Och det är nu officiellt när min enirokarriär tar slut, jag har pratat med min coach om det, och hon tog det bra. Inget gnäll alls, skönt, jag tycker om min coach! :) Måste säga att hela min arbetsplats känns som ett väldigt bra ställe, det är väl egentligen bara själva yrket som inte riktigt är mitt drömyrke :P Jag får inte använda mina gåvor på bästa sätt om man väljer att lägga fram det lite fint ;)

Nu har jag precis laddat ner iTunes igen, så nu ska jag lägga till massa musik. Typ Flyleaf och Mozart.

Inga kommentarer: