onsdag 19 augusti 2009

Michigan nästa

Av en slump hittade jag en sånggrupp, G-men, från ett universitet (Universitetet?) i Michigan. Normalt så lyssnar jag inte så himla mycket på covers på youtube, och inte liveframträdanden heller, ofta är kvaliteten så kass. Men det var den inte för den här gruppen! Dom var så bra att jag kände för att åka till Michigan, och jag lyssnade vidare på låt efter låt. Sjukt bra sångröster, allt a capella, jättesnygga arr, mycket liv på scenen. Kan det bli bättre?


Who we are, igen :) (Förövrigt den väg jag hittade gruppen)


This Love


Billy Jean


When G-men attack! Sjukt kul, tänk dig att helt plötsligt bli attackerad av en grupp sjönsjungande män..? ;)


(Och ja, jag känner mig otroligt teknisk som har lärt mig att länka på ett annat, lite smidigare och snyggare sätt än tidigare, haha :P)

Inga kommentarer: