söndag 9 augusti 2009

Trevlighetsblogg

Har suttit och läst en sån trevlig blogg. En sån där som mest är lite mysiga dagboksinlägg, och då och då kommer med någon lite djupare fundering. Det är nästan så att jag känner mig lite lockad att bara ha en trevlighetsblogg, men tror inte jag skulle vara så bra på det. Visst kan man blanda in lite trevlighetsgrejer i blogginläggen, men vart skulle jag annars ta vägen med allt det kryptiska jag vill få ut? Och skulle jag verkligen känna att det gav mig något att bara skriva lite glada och lättsamma inlägg hela tiden? Kankse om mitt humör var så jämt, men det är det faktiskt inte. Så jag hankar mig väl fram på nåt annat sätt än det, även om det är en stor chans att det blir mindre och mindre kryptiskt än det har varit nu på (ett ganska långt) sistone.

Men nej, nu blir det faktiskt sängen, även om det kan vara skönt att kunna sova bort några timmar på tåget imorgon. Men det löser väl sig ändå. Mina fingrar bränner för jag har hackat så mycket chili idag.

Inga kommentarer: