söndag 11 december 2011

En kväll som snöflinga

Jag har haft typ världens konstigaste kväll. Nästan i alla fall. Fast inte på samma sätt som för typ ett år sen. Först var den helt okej varvat med riktigt trevlig, sen bra, sen riktigt dålig. Men ganska snart efter det dåliga kom det konstiga, så jag slapp älta. Det konstiga var bra, och inte så konstigt som befarat, men tillräckligt konstigt för att ta all min uppmärksamhet resten av kvällen.

Och jag som hade bestämt mig för att sluta vara så kryptisk. Men jag var tvungen att få ur mig något.

Nu har jag en sån där sällsynt helg när jag är mitt emellan två kurser, och därför kan lata mig med gott samvete. Det är skönt. Imorgon tror jag att jag ska se ikapp de dagar jag ligger efter på julkalendern, och så träna och kyrkan. Känns som en lyxig plan.

Nu är jag ganska trött, godnatt.

Inga kommentarer: