torsdag 15 december 2011

Koffeinfylla

Idag har jag fått en koffeinkick så att det snurrade för ögonen och jag hade svårt att fokusera både tankar och blick. Det var ganska läskigt, så illa har det aldrig gått förut. Jag tror jag ska undvika koffeinpiller i fortsättningen. Nu ikväll har jag sockerladdat istället, jag tycker synd om min kropp. Och jag undrar hur speedad jag kommer att vara när jag går och lägger mig om en stund.

Just nu funderar jag på tre saker. Är jag samma person som för tre år sedan? Vill jag vara samma person som för tre år sedan? Och är det mest tiden eller omständigheterna som bestämmer vem jag är? Spännande.

Jag hoppas på en bra dag imorgon.

Något helt annat jag funderar på är varför jag är så dålig på att lita på vänskap i vissa situationer. Tyckte jag inte att jag var ganska trygg av mig?

Inga kommentarer: