fredag 21 september 2007

Trött, övermätt och halsont, vad mer kan du förvänta dig än det här??

Känner mig allmänt anti just nu. Och så känner jag att jag borde sova. Men det är så jobbigt att borsta tänderna. Och så är jag alldeles för mätt (ibland kan det till och med bli för mycket hermanfika). Men jag åt i alla fall gurka på mackan, haha. Imorgon känns lite bökig, iaf på förmiddagen, också kom jag på att jag måste till kyrkan först. För det blev så stressigt att komma ut därifrån efter herman, tycker inte om att stressa, särskilt inte på fredagkvällar, då ska man få vara lugn. Men i och med att man blir mer och mer ledare och resten av herman blir mindre och mindre jämfört med mig så blir det mer och mer ansvar på fredagkvällar och mindre och mindre släppa allt och totalslappnaav. Synd. Men imorgonkväll blir det lugnt i alla fall, scones och te och film. Jippiejippiejippie!!! Även om jag inte känner mig särskilt sugen på att äta nåt nu. Men te är ju gott. Och så kan jag gå mycket eller i alla fall halvmycket imorgon, så magen hinner kännas tom ett tag.

Känner mig en aning asocial, iaf på vissa plan. Men andra känner jag att jag jättegärna umgås mycket med, bara jag får göra det på ett opretantiöst sätt, typ att inte göra nånting tillsammans och så. Det känns också som att dagarna bara rullar på framåt och framåt och jag har inte riktigt nånting att sikta mot. Trist. Men jag har inte så bra förutsättningar just nu för att känna mig peppad eller på bra humör, så nu ska jag sova.

Inga kommentarer: