torsdag 27 mars 2008

Borta!

Hallå, vart har min aptit tagit vägen?! Försvann den i påskgodiset måntro? Men påskgodiset är ju sen flera dagar ett avslutat kapitel eftersom även aptiten för påskgodis försvann innan påskhelgen var helt över. Eller har jag ätit nåt dåligt, typ som i Thailand, som gör att jag inte blir sjuk, bara lite aptitlös? Nu borde jag verkligen äta frukost, jag är ju faktiskt ganska hungrig, men tanken på att stoppa nåt i munnen känns bara ehh, med riktigt gnällig röst och ett missnöjt uttryck i ansiktet. Men om jag inte äter kommer det bara att bli värre, jag vet det, men jag kan ju alltid dra ut på det hela och sitta vid datorn först, haha :P Men det är värst på mornarna, och jag tror det är på väg att bli bättre, igår kunde jag faktiskt äta en normalstor middagsportion (även om jag inte åt lika mycket tårta som jag förmodligen skulle ha gjort i normala fall), och jag orkade äta upp nästan hela min lunch. Och bara det att få i sig tre mål mat på en dag var väl lite av ett rekord om man räknar dom senaste dagarna. Fast det gäller att inte tänka på saker som ger fjärliar i magen när man äter, då är det kört. Men självklart så lyckas jag göra det rätt ofta i alla fall, typ "det här var väl inte så farligt, vad har jag sjåpat mig för? Jag kan ju till och med äta helt normalt när jag tänker såhär! Nej, det kunde jag visst inte..."

Sådärja, nu äter jag, så får jag det här överstökat nån gång. Dags att gå vidare till viktigare saker, men det mår jag också lite dåligt och får dåligt samvete över, men förhoppningsvis kan jag bara glömma det när det är postat och klart!

Inga kommentarer: