söndag 23 mars 2008

Glad påsk!

Idag har det varit en lite konstig dag, men bra, till slut i alla fall. Början var mer konstig än bra, men inte helt illa ändå. Slutet var bra på två sätt, både Bra. och Bra! Jobbet kändes faktiskt också bra, tror det var mycket för att jag kunde få vara lite lagom hjärndöd, vilket för en gångs skull kändes ganska skönt. Dessutom så var det rätt lugnt, inte så många som ringer på påskaftonsdagen, även om många hade dålig koll på om systemet var öppet eller inte. Det var det, i alla fall på dom ställena jag kollade. På tal om systemet, såg en rätt ful reklam för nånting där. Först stod det typ "det bästa köpet", sen stod det i lika stor text under nånting i stil med "alkohol är skadligt för din hälsa". Tja, för min del kan jag faktiskt tänka ut nånting som är ett bättre köp än något som är skadligt för min hälsa, men man kan kanske vinna något annat otroligt bra på det, vad vet jag..? :P

Snart börjar mina ögon rinna, så nu ska jag nog sova. Jag ser fram emot att få gå på gudstjänst utan det minsta lilla ansvar imorgon, varken spelning, dramaskapare eller scoutledare! Eller okej, det finns en grej jag måste fixa, men det förtränger jag tills det är dags. Men tur i alla fall att jag har en mamma som kan förminska en stor jobbighetsklump i magen!

Godnatt!

Inga kommentarer: