tisdag 10 april 2012

Att gräva bort berget av borden

Idag har jag varit så himla duktig. Jag har ringt och pratat med tre personer jag inte känner, jag har bara slagit numret och kört istället för att dra på det som jag brukar. Dessutom har jag försökt ringa ytterligare två okända personer, men utan svar. Som om det inte var nog så har jag också skickat flera mail som har legat och väntat på mitt engagemang, styrt upp ett möte som jag borde ha styrt upp för längesen och bokat en sal till ett annat möte.

Om jag utöver det här ringer ett samtal till ikväll och hinner göra fem mattetal innan kvällen är slut så är dagen fulländad. I alla fall om man glömmer att det var två personer jag inte fick tag på. Jag försökte ju i alla fall så gott jag kunde.

För en stund sen förälskade jag mig i en lägenhet precis efter jag hade insett att jag inte skulle få den, och nu ska jag snart iväg och titta på nästa lägenhet som jag förmodligen inte heller kommer få. Men det ska i alla fall bli roligt att se.

Inga kommentarer: