lördag 14 april 2012

Thought I'd never see the light I see in you, the light I see the light in you

Ibland är det inte lika mysigt att plugga som på bild. Såhär mysigt såg det ut:



Men så mysigt var det inte. Trots att det ser ganska städat ut på den fläcken. Istället för att plugga fokuserat försökte jag övertyga mig själv om att det var mysigt genom att ta bilder. Det lyckades inte riktigt. Så då utvecklade jag min hypokondriska sida lite. Sen tog jag äntligen tag i saken att källsortera några gamla deodorantförpackningar. De har stått alldeles för länge i väntan på att jag ska ha tillräckligt med envishet för att skilja plasten från glaset. Så det var ju väldigt bra gjort av mig att ta tag i det precis idag när jag verkligen skulle behöva fokusera på annat. Och under hela dagen har jag lyssnat på den där låten om och om igen. Jag fattar inte att jag står ut.

Nu är det svårt att formulera meningar för jag är så snurrig i huvudet av allt försök till tänkande. Då kan jag nog inte räkna någon mer matte idag, bäst att jag sover. Godnatt!

Inga kommentarer: