fredag 11 januari 2008

Släpp mig

Snälla.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vad nu? :(

Petrus sa...

Hallelådär! Jag råkade hitta hit till din blogg av en ren slump och det är väl inte mer än rätt att jag lämnar ett avtryck här för att visa att jag läst din blogg. Det tog ett tag innan jag kom på vem du var, men tillslut föll pusselbitarna på plats. 8)

Jag har läst i princip alla inlägg och jag må säga att det varit både intressant och underhållande och bjudit på många leenden och skratt här och där.

Hoppas du kan fortsätta blogga precis som du vill och känner för utan att tänka på att läsarskaran ökat något.

Jag började själv blogga nu i början av året, se http://blog.zlarg.com

Ge Mig Lite Frisk Luft Tack sa...

shanhoo, det är inte så farligt som det låter, mer lite Gahh än förtvivlat, som det kanske kan läsas märker jag nu i efterhand :P

Och hej petrus, välkommen! :) Är imponerad av att du orkade läsa allt! Och roligt med en till blogg att läsa :)

Petrus sa...

Om du är nyfiken på hur jag hittade till din blogg så kan jag avslöja att jag googlade på "qnas", å då hamnade din blogg först på sökresultatet... 8)

Ge Mig Lite Frisk Luft Tack sa...

Haha, jo, min sitemeter är en nästintill outtömlig källa på information, så jag lyckades lista ut det ;) Känns konstigt att min blogg kom upp först, och inte den "riktiga" hemsidan!

Petrus sa...

Man får väl komma ihåg att blogspot/blogger ägs av Google, så då kanske det inte är så konstigt att sådant som ligger på deras sidor hamnar högt upp i listan... men jag håller med om att det känns lite fel ändå.