fredag 25 maj 2012

Någon slags bemärkelsedag

Jag glömde att uppmärksamma årsdagen för min separation från min blindtarm. Äsch då. Men för ett år sedan kom jag i alla fall hem från sjukhuset. Fast det är inte riktigt lika spännande att uppmärksamma.

Idag skriver jag labbrapport, har mensvärk och ska snart cykla iväg för att spela i VM i brännboll. Det är supervarmt, men jag har missat solen, och snart ser det ut som att det ska börja regna. Jag tröstar mig med att jag kommer få uppleva så många lediga varma dagar i sommar att jag till slut inte kommer att veta vad jag ska göra av dem. Lika bra att passa på att plugga när det finns saker jag kan (måste) göra. Dessutom tänkte jag unna mig någon timmes slappande i solen i helgen, det känns lyxigt.

1 kommentar:

Karin sa...

Men shit, att jag inte tänkte på att uppmärksamma årsdagen för separationen från mina halsmandlar.. Vi kanske kan fira gemensamt när du kommer hem? Eller sörja eller vad man nu gör.