måndag 6 februari 2012

Tar språng mot effektiviteten

Den här veckan känns som en sån där vecka när jag måste vara sjukt effektiv för att hinna allt jag borde. Jobbansökan (jag ringde häromdagen till mitt drömsommarjobb, så nu måste jag fort skicka uppföljningen innan jag glöms eller anses vara lat!) som ska skrivas och skickas, sektionsgrejer som ska skrivas och skickas, spanska som måste förberedas, cello som måste spelas. Och så oråd imorgon, och till helgen är det både spanskahelg och konserthelg. Spanskan krockar både med min vanliga skola och med konsertrepen, suck. Jag längtar tills den här veckan är över. Men får jag bara iväg alla mina saker som ska skrivas och skickas så är det ju i alla fall mest roliga saker kvar, det är bra. Och egentligen kan det ju vara en lättnad om saker krockar ibland, då kan man inte göra allt, så då får man mer tid över. Heja heja, det här blir nog bra.

Inga kommentarer: